Monday, October 18, 2010

mereka pergi.. tp akan kembali! :')


salam smue!!!
mari kte update lg pelbagai aktvt daku! hehe..

kjadian ni smue berlaku after raye wokey??

1. adik daku fly smule ke scotland.. :(
2. daku kne fly back to seri iskandar.. *hepy sket sbb si dia yg drive kan..hehehehe
3. si dia sudah bla dr tmpt yg bernama lumut n kembali ke upnm yg terchenta! =P



13.09.2010
angah kembali ke scotland smule.. :'(










19.09.2010
otw pulang ke perak.. seri iskandar & lumut






p/s: mereka berdua adalah insan yg daku sayangi..
bile da lame2 ddk ngan diorg.. si dia = 3 bln di lumut.. adikku= berbulan2 di rumah :(
untuk kalian berdua.. sila la blk cpt temankn daku ye!
to si dia = i'm waiting for u nxt semester tau! now da jd left muda..da jd pgawai! lg masyuk!
to angah = sila balik malaysia cepat..kekandamu sgt rindu pdmu! i miss u angah! :')



4 comments:

  1. tq awin!!!! ni last gmbr be4 die blk upnm..hehe.. sempat la gak jd driver blk perak..ngee~ =D

    ReplyDelete
  2. pija n die mmg sweet sgt2...ske tgk korg....semoga bahagia taw..hee...kalo dah nk mkn ns mnyk tu, jgn lpe ajak awin disini....saya pasti menunggu jemputan tak kesah cm ne pn taw..:)

    ReplyDelete
  3. tq dear!! kemanisan kitrg makin trase plak ble nk msk 5thn ni.. cam baru2 knal n kapel plak rsnye.. ari2 pun 1st tyme die duk dkt ngan pija.. oltho satu jam gak n wikend je leh jmpe kan.. hehe =D tq dear!! same prayer goes to u! smoge berkekalan awin n psgn tau! =) insyaAllah tuhan tau mane yg terbaek untk kte.. pija pun arap pnjg n kuat jodoh ngan die.. pija akn invite if pape nnti..hikhik =D

    ReplyDelete